Pages

måndag 15 mars 2010

:)




Fick ett mindre roligt telefonsamtal igår, samt ett riktigt roligt mess där det stod;
"idag har jag startat min första regionala tävling. Robban vann 115 det har gått jätte bra när vi startat lokalt. Så nu är vi klara för högre höjder. Tack för att jag fick köpa en sådan super häst. Mvh Kristine"

HUR KUL ÄR INTE DET ATT FÅ? Gäller alltså Robinz King, Mammas egen uppfödning!

Så... försöker fokusera på det roliga messet istället, även om det trista telefonsamtalet är ngt jag måste ta tag i och lösa.

Vidare fick jag ett roligt mess i Lördags;
"Två superbra rundor idag, tyvärr ett pet i båda klasserna. Men wow vilken häst, Tack för att du tog hem Bella till mig :) Är super öjd, längtar tills dom högre höjderna där jag tror hon fixar det galant! :-D Kram Ronja"

Det messet gällde alltså 5 åriga Amabella e.Gentleman-Argentinus som såldes till en junior här i trakterna, som nu redan går 110.

Yttligare ett telefonsamtal kom från en nöjd unghästköpare, en nybliven 4 åring som hade varit på sin första paynjump och varit felfri två rundor och skött sig utmärkt! :)

Tävlingssäsongen börjar dra igång riktigt och jag hoppas på många fler uppdateringes mess från glada hästköpare och ska vidarebefodra dom alla här! :)

Igår hade Karlshamns Elit och Div I lag träning i vårt ridhus, lyckat och roligt med lite liv å rörelse på gården.

Idag är Texas jätte sjuk... han har varit det mkt nu på sistonde, men nu har det verkligen slagit ut! Helt slut i kroppen, stackars gosse!

hörs senare!
Kramar

Inga kommentarer: