Pages

söndag 7 mars 2010

Kund

Idag ahr jag visat Karolinas 5 åring för Sthlms kunder, passade på att ta ut Zidoctro lite oxå å visa honom... men nu letade de väl efter en 5 åring coh han är ju 6 så passade inte riktigt där... Länkar men en liten film från när jag rider 3åriga Clintana... hihi, me like :)

Nu väntar jag på att Texas ska komma så jag och han kan åka ner till LInda och Landi i Valje, Landi fyller jämt imon så han har lite tillställning i dag... gott gott... vi hoppas på mkt tårta!
Dock skulle jag har varit där klockan 4... och hon är redan kvart i fem... och ja e inte där... ngn förvånad? Men nu blidde det som det blidde, kunderna drog ut på tiden, och efter en panik dusch och ett nytt världsrekord i sminktid var jag äntligen redo att göra till Födelsedagspartayet...då ringer Micke... Texas pappa och säger att dom kör från Åhus... NNNEEEJJJJ...jaha, bara att vänta på honom då ju

Peace love and understanding!

over and out
Kram

Inga kommentarer: