Pages

lördag 24 april 2010

FJÄLKESTADI


Idag går andra omgången i ELIT allsvenskan där jag rider i karlshamns lag. Så jag och vitaly ska köra bil och trailer till Fjälkestad om 90 minuter, sedan kommer Mamma Linda Texas med lastbilen och de andra pollarna som ska gå eftermiddagsklasserna. Det gäller alltså, Danne, Casper, Sabella, Zidoctro samt Midas.

Alasca Molga kom igår.... min egna häst, sååååå glad över henne. HOn är jätte jätte liten men gud så fin hon är. Och så red jag några varv i ridhuset och hon har rörelse nog...

4 åringen heter Bon Ami, och är efter en Numbero Uno hingst och i andra led Calypso.

Ronja gjorde sin sista dag i fredags... typiskt, nu när jag fyllt på stallet liksom :S
Men tror kanske det kommer praktikanter från gymnasieskola på måndag som ska bo här i 4 veckor... men inte säker. Det var inbokat men sedan har odm inte hört av sig och jag har inte fått några papper från skolan...? Konstigt?

Kramar

Inga kommentarer: