Pages

tisdag 4 maj 2010

Amore

Här kommer video på Amore med Linda från onsdagens pay n jump på bokeslätt, fin flicka va?

Det gick bra nere hos Zetterman, hästarna var lite spända och hoppade inte sitt bästa... men så är det med unghästar när man hoppar dem ngn annanstans än hemma, men varje gång lär dom ju sig utav...hoppas jag?

Pompadoo börjar bli en riktig stjärna, hon gav mig ett lugnt och enkelt ridpass under eftermiddagen... börjar se ett ljus i tunneln och tror faktiskt att det blir häst utav henne oxå :)
Alasca Molga fick hoppa lite kombination när vi kom hem från vår utfärd, inte mkt och inte högt, mest bara för att hon ska tävla i Stävlie på fredag och kom på att jag aldrig hoppat komb med henne....
Nu ska jag plugga inför uppkörningen imon... massa funktionsbeskrivningar som jag INTE kan ännu...suck...

Love peace and out!

Inga kommentarer: