Pages

söndag 30 maj 2010

"andra sidan är ni klara?-JaJa mensan fattas bra!"

Tävlingskläderna är på och jag är redo... dock sover med vapenslagare ännu, som en GRIS! Funderar på om jag snart ska väcka honom... frukost kan han ju äta i Sölve så när jag väl väcker pojken har vi bara ett par minuter innan vi kommer vara utanför dörren. KLockan är nu snart 7, ohc tävlingen börjar 9, Linda rider första klassen, och vi kommer behöva brodda... plus att det är regional vilket betyder vet bes... Min första start bli i andra klassen avd B med Rubina, men där är ju inte speciellt många anmälda så hela dagen borde gå snabbt... hmmm, kanske borde väcka honom nu så vi kommer iväg, borde kanske vara i stallet om en haltimma eller så... Jag och planeringar... inte min starka sida!

Kramar

Inga kommentarer: