Pages

söndag 2 maj 2010

LINDA





Haha... detta fotot på Linda och Amore är grymt... japp, g'ller att följa med hästen i språnget :) hihi...sorry LInda, va bara tvungen att ta med det :)
Sedan är det jag och Madame Pompadoo (bruna) och jag och Roland Karlssons häst Carina...(fuxen) allt från Onsdagens pay n jump på Bokeslätt. fotografen är Alex-foto.se, jag har inte frågat om att få använda mig utav fotona... har skickat ett mejl och frågat, skulle han motsätta sig kommer jag givetvis att ta bort dom direkt!


bilden är enorm även hos mig som är ovanför här... och då pratar jag om headbilden... ska försöka lösa det hela, är som sagt inte den mest tekniska i världen... gissa att jag helt enkelt får försöka hitta en annan bild... som itne blir så stor :)

Helgen har spenderats låångt ifrån hästens tecken... lr ja, nästan iaf, red islandhäst i Lördags... första gången, det var annorlunda, men jag hade skit kul och kan absolut se tjusningen i det!
Var uppe på västkusten, och hade annordnat möhippa för min fina kompis Christel som ska gifta sig den 22a maj där jag är brudtärna! Det hela var super lyckat. Fredagen spenderade jag uppe i Göteborg och ordnade med skattjakten, som vi skulle börja Lördagen med. Den innebar att hon fick ledtrådar i olika kuvert och skulle gå runt till olika affärer och där hämta det jag ahde lagt undan och betalat för dagen innan. I slutet utav skattjakten var hon färdig med sin utstyrsel och den avslutades på Gamle Port Pub med massa shots:)
Vi hade picknick uppe i Gbg efter det, och sedan blev det en photoshoot... hos en fotograf som även var make up artist :) Christel blev fotad i underkläder och dessa snygga bilder ska hennes blivande make Tobbe få utav oss sedan :)

Eftermiddagen bjöd alltså på Islandshästridning uppe i Roasjö, vid Svenljunga (nä... säger inte mig heller ngt, men ligger där uppe i skogarna ngnstans), kvällen bjöd på grillning, mkt vin och ännu mer skratt :)

En underbar helg som vi sent kommer glömma!
På stallplan har det oxå hänt en del, Camiell har åkt hem till sin ägare, liksom Pärlan :( och under morgondagen ska två praktikanter från en gymnasie skola komma som ska var hos oss några veckor.

Love peace and out

2 kommentarer:

Jennie sa...

Supernice! Frida har stenkoll p lösningar i fantasins tecken!
=)

Frida sa...

Madame Pompadou ser ju ut att kunna hoppa lite! :)