Pages

torsdag 27 maj 2010

MIDAS THE MAN!




Under gårdagen hoppade vi igenom lite hästar, och den största elogen ska Midas få, han har inte hoppat riktigt på rätt länge och tänkte jag skulle tävla honom i helgen så höjde hindrena lite oh testade... och skoja min doija, han har mått bra utav att ta det lite lugnt, han hoppade jäklari! ci bara flög liksom!
Även Vitaly och Danne fick hoppa lite med mig i sadeln, och Linda hoppade Casper.

Undet eftermiddagen var det fika och lite eldning nere i "Landis" hus som texas kallar det, huset i Sandviken alltså. Ni fick ett foto på det, för tror inte ni har sett huset innan??? Även ett nytt på min arm.. känner att jag fick för lite stöd från er läsare efter att det hade hänt...ingen som tyckte synd om mig eller kommenterade att "det blir nog snart bra"...*snyft*

:) Love ya, kramar

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är det för ett hus i Sandviken? Är det ert?

Anonym sa...

HAHA