Pages

lördag 8 maj 2010

oj va högt

ja.. det måste jag säga, 145 i Stävie... det var högt :S men jag och Vitaly flög (hihi...) fick två ner men var ingen enkel bana och inte många felfria, en tror jag bara faktiskt... Peder Fredricson som vann. Kändes faktiskt inte alls som att Ville tyckte det va ngt särskilt, han bara hoppar till och fortsätter, mer jag som tyckte nån oxer där såg lite otäck ut, men allt sådant fixade vi:) rev en bakbom på en oxer, in i en kombination, han tittade för mkt på ut språnget i kombinationen så råkade liksom gå ner för tidigt, no big deal alls. Sedan rev vi ett räcke, va 7 galoppsprång dit och han försökte älga på på 6... så innan jag fick igenom halvhalten var vi redan inne i hindret så han hade ingen chans, rev med fram. Jaja... Jag är nöjd och nästa gång tar jag dom :) hihi

Visat Sebbe för kund nu ikväll, han är en hjälte och sköter sig med alla den :)

Kramar

Inga kommentarer: