Pages

måndag 28 juni 2010

Ber om ursäkt att bloggen inte har uppdaterats på ett tag... busade till det och sket helt enkelt i det några dgr... när jag ändå är på ärlighets stigen kan jag ju erkänna att igår kväll borstade jag inte tänderna... bara för att jag inte kände för det, i morse tog jag grädde i kaffet istället för mjölk...bara för att jag kände för det (hmm...nu ljög ja lite...mjölken va slut, men det gör ju inte hela den här grädde historien mindre onödig, GRÄDDE... kom igen, vad...hittade jag en plats runt höfterna några kalorier till skulle kunna få plats?)

Kan väl summera veckan som gått med några rader; Midsommar i Vetlanda, Alasca för försiktig... jobbigt inför Falsterbo...Midas topp i fredags, lat som fan i lördags och efter lite energy booster massa betfor och havre i söndags var han för pigg...suck...träning! Vutaly 4a i 130 och 6a i 140... min hjälte.

Denna veckan står en tjej som heter Jannike...tror jag? I vårt stall med tre hästar, hon har kommit en vecka för att träna för Björn Jacobsson och lånar lite boxar för den sakens skull.
Imon kommer en For Feeling.Feliciano.Stanford 5 åring som jag ska prova och se om den skulle kunna vara ngt för oss elelr alternativt vara ngt jag vill ha och försöka sälja till ägaren.
Joysan står kvar och ska tävla henne och hingsten på onsdags på bokeslätts pay n jump.

Lord Nelson kanske är såld, kunder från staffanstorp kommer för andra gången under morgondagen och har då med sig sin tränare, vi hoppas att är sköter sig som vanligt då. Även Laila kommer visas under morgondagen men såklart för andra kunder.

Solen skiner och kroppen skiftar färg till röd... allt är som vanligt när sommaren närmar sig. Och även denna sommaren skriker min kropp efter en ny tatuering som alltid när det är dax att visa sig i bikini... men som jag vet kommer snart en höst (fröken positiv här alltså...) och då e jag glad över mitt "inte tatuerade mig"-beslut... får väl se vad som händer.

Funderar och saknar...mkt mkt...suck... hoppas verkligen helgens utekväll med Annika i Karlshamn går i hamn, känns som att det skulle denna flicka verkligen behöva! verkligen verkligen verkligen...

Puss

Inga kommentarer: