Pages

torsdag 17 juni 2010

Löshoppning

En video har ÄNTLIGEN kommit upp från Clintanas löshoppning... tyvärr tycker jag inte at Jens Fredricson valde den bäste, i vanliga fall öppnar hon upp mkt bättre som ni ser från video här hemma HÄR
men fin är hon iaf, mkt kraft i språnget och hoppar fint igenom hela sin kropp:)

För att se videon måste ni gå in på www.hhklubben.se (hopphästklubbens hemsida) och sedan trycka på ikonen till vänster. På nästa sida kommer där en flik där det står just "Talangjakt" och den trycker ni på. Välj sedan Flyinge 2010 på listan till vänster och där står Clintana... (e inte så komplicerat som det låter :)) Varför ingen bild har kommit upp vet jag inte, och varför det inte står ngn mer info om henne vet jga inte heller... dom har alla uppgifter som dom ska ha men verkar inte vara de snabbaste på att uppdater. Även om jag var super nöjd med hur Jens Fredricsson skötte löshoppningen tror jag INTE jag kommer medverka nästa år... för allt detta i efterhand har faktiskt varit under all kritik.

Kramar

Inga kommentarer: