Pages

torsdag 3 juni 2010

Nu mot Bjärnum


Fotot är på Vrijminka sto f-02 e.Oramé(Indoctro)-Jimtowm(Darco)
Japp, så sant som det är sagt, under gårdagen tränade jag Alasca-Molga för Anders W hemma hos Olof Hellberg. Hon gick bra tycker jag, lite spänd och frammåt men sådan är juh hon, men fina språng och bra gummibollskänsla. Tror det blir skitbra i helgen, nån utav starterna kommer hon dansa runt felfritt iaf :)

Nu ska jag bara få uppå Texas ur sängen och bege mig, min stora rumpa, min syster, lastbilen, Hönan, Vitaly, Amore och Vrijminka mot Bjärnum där vi ska träna för Stefan Sjögren.

Sköja om jag börja undra nu? Har fortfarande inte kommit upp ngn video från löshoppningen på hhklubbens hemsida... illa tycker jag faktiskt, över en månad sedan talanjakten avslutades...

Have a nice ay...Love

Inga kommentarer: