Pages

tisdag 13 juli 2010

Nya Filmer

Nu har jag laddat upp lite nya filmer, bla på for feeling flickan... ojojoj...hon kan hoppa hon :) Fin flicka tycker jag...håller ni med? här är film 1, film 2, film3
Även Alascas båda Falsterbo rundor finns du på youtube, här har ni första dagens... jaja, rivet syns inte för mamma zoomade in istället för ut...typiskt liksom. HÄR är rundan på gräset dag två
Joysan filmades när hon hoppades lite i morse, dewn har inte laddats upp ännu, men håll koll på min youtube sida så kan ni se den när den är klar (även Midas 120 runda i Vetlanda är på väg upp strax) Mitt användarnanm på youtube är Tallbackagard (surprice ;) ) och ni får välja "senast tillagda" för att slippa lite i en halvtimma bland mina miljoner filmer :)

Vrijminka bor nu hos sin nya familj i Vargön, utanför trollhättan... jag bes henne först i helsingborg, inkl röntgen såklart HELT UA najs de :) sedan gasade jag bilden mot hennes nya hem. 10 mil norr om Göteborg... räknade inte riktigt med att det skulle vara såååå långt... var hemma mitt i natten igår. jobbigt! Men men, trevligt folk och trevligt ställe hon nu har bosatt sig i, förhoppningsvis kommer hon sköta sig... men tror väl knappt ngt annat va?

Jobbigast var hemresan... började bli duktigt trött redan i halmstad, så stannade på mcD där... skulle ha sallad coh en glass, tror ni inte jag får glassen och sedan säger hon att salladen kommer dröja...hmmm... hur tänker man då? Då väntar man väl innan man ger mig glassen, har liksom tänk äta den EFTER salladen... och då kan jag berätta att det inte var mkt kvar utav den... dagens i-landsproblem.

PUSS PUSS

Inga kommentarer: