Pages

måndag 26 juli 2010

Vit häst?




Kul med vit häst... haha... Clara är en liten lortgris, som tur är tycker hon om att bli badad och står stilla i duschen :) Fast igår var det inget toppen väder precis. Trots detta var jag mkt aktiv i stallet. Texas var med sin mormor en runda nere i skåne hela dagen så jag hade stallet för mig själv. Red Annie Mae (den nya hästen som kom i fredags, (Brun på bilden). Joysan fick ytterligare ett bra markarbetspass och hönan var riktigt lugn. Vitaly var lat som bara den... trist när han är så :( Triton gick en sväng i ridhuset lugnt och najs... sedan red jag nog inte mer... nej, det gjorde jag inte. JO... Carmenzita kom en sväng och gick ett markarbetspass p eftermiddagen, hon står ju fortfarande hos sin ägare så Martina (ägare) kör henne till mig ett par ggr /veckan.
IDag ska min bil på bes klockan 9.30... så tänkte jag stannar hemma tills dess, T e ledig från dagis denna veckan oxå så får ta det lite lugnt. Men äntligen e Linda tillbaka frpn sin vecka semester.... skönt.

Puss puss

Inga kommentarer: