Pages

fredag 6 augusti 2010

Händer grejer!

Japp, Amore har blivit såld... hon ska bes under dagen bara, konstigt lite snabbt beslkut då vi nästan nyss sagt att hon inte skulle säljas detta året. Men men, ibland ändrar man sig.

Pompadoo åker kanske idag... det har jag inte ens hunnit smälta, hon är så speciell och iom att hon varit lite svår att komma in innanför huvudet på så har man skapat en speciellt band till henne... vilket kommer göra det svårt att släppa henne. Det är lättare med enkla genomtrevliga och trygga hästar för då vet man att dom får det bra, men här är jag lite mer osäker, om dom inte fattar tycke för henne och inte är snälla vid min stora flicka så kommer honom bli evigt olycklig... suck...

Stella är på ingående igen... GUD VAD GLAD JAG BLEV! tänk att så många hästar passerar mitt stall och ändå kan man sakna ngn utav dem så mkt, had eingen aning om att jag skulle bli så glad... men fick lite svårt att somna för lilla Starlight Gold skulle komma tillbaka:) denna gången på försäljning och inte bara utbildning. Alexandra (ägare/ryttare) ska ut å luffa i Asien en längre tid och kände att då skulle inte en så pass fin unghäst stå hemma och vänta på henne.

Över and out!

Inga kommentarer: