Pages

tisdag 17 augusti 2010

Peter


En sak till... om jag skulle gå och bli plötsligt jätte tjock, få astma, diabetes och bli allmänt orörlig.. ja... då vet jag vilken jag ska skylla på och
*host*
"du vet vem du är"
för jag fick en fin chokladtårta i söndags utav ngn... och denna ngn, ja, han hade bakat den själv... och han hade bakat den fantastiskt god... och han hade bakat den riktigt stor... så jag beskyller honom, och endast honom för all plötslig lraftig viktuppgång, imorgon börjar jag mitt tredje dygn på den varierande kosten "chokladtårta och chokladtårta".. den jävlen är beroende framkallande OCH oändlig... den tar ALDRIG slut...

Nu tänker ju ni säkert, att ja men vad f*n, hon kan väl bjuda på den da... DET GÖR JAG så skulle även Linda drabbas utav förhöjt blodtryck... så vet vi båda vem som ska beskyllas..

Love

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHAHAAAAAAAA, KRAFTIG VIKTUPPGÅNG, DU ÄR FÖR ROLIG!!! (du är redN TJOCKKKKCKCKCKKCCKCKCKCKCKK)