Pages

torsdag 19 augusti 2010

Satan i gatan

Det gick undan med Cardento hästen! vi susade förbi alla andra i 190 km/h :) haha, så skoj att rida på banan... framhoppningen blev han lite väl laddad... men vi överlevde:) han hade kul och han får absolut vara med och tävla på Söndag igen i Snapphanarna.
4an va super... va ju vår första 120 tillsammans, han rev tyvärr ettan, onödigt, och sedan blev jag lite arg på honom då blev han rädd för mig och rev tvåan oxå...sedan, Jäkla vad han hoppade sedan:) Banan hade tolv språng, tio hinder. Så den var inte helt enkel...elelr ja, här behöver inte jag sitta och berätta hur banan såg ut, titta på min och Waverveens runda så får ni själva se...(Om ni hinner se oss...vi är den vita pricken som susar förbi :) )
FILM

Rubina var fin fram till andra kombinationen, där hon missade och sprang rakt igenom in språnget, så då la jag en volt ut och gjorde ett nytt försök, "Gör om, Gör rätt"
lite bättre andra gången iaf.
Tyvärr uppförde hon sig inget vidare alls i lastbilen hem... böjde sönder ena mellanväggen bland annat... så hon kommer inte få åka lastbil ngt mer... den e lite för dyr för att bara misshandla så :(

Snappis i helgen:) Stella å hingsten å Bosse på lördag, sedan laddar vi inför en miljon hästar (på en tävling med ett startfält runt 50 ekipage TOTALT). jag å Linda kommer ge multitask en helt ny innerbörd.
Man kan tränsa, brodda, sätta på skydd och fika samtidigt.
För att inte tala om att linda av samtidigt som man letar efter hästens papper, ordnar nummerlappen OCH springer för veterinären...

Love

Inga kommentarer: