Pages

tisdag 17 augusti 2010

Va det värt det?


den frågan kan man ju ställa sig nu iefterhand... när resultatet blev blott en kvadratdecimeter hår på marken, en knappt synlig skillnad och en kropp som kliar ÖVERALLT... hatar att säsongen för att klippa hästar börjar dra igång... Så jag repeterar min fråga;
"va detta kliandet från små fina hårstrå på hela kroppen, va denna risken att nu hela tvättmaskinen kommer vara full med dessa små fina hårstrå, va tiden, va jobbet, va resultatet, VA DET VÄRT DET?"
svaret är nej, för det syns som sagt knappt ngn skillnad alls. Förutom i öronen, och för alla er som tycker det är fruktansvärt att man kan klippa bort hästarnas hår i öronen, och som tycker att don ska a små tofsar stickandes ut, ja, ni kan väl bara bortser från nästa 4-5 rader? Plz
ja, förutom i öronen alltså, för Joysan hade riktiga håriga öron (ungefär som mina nu... eller ja, inte bara ungefär utan exakt som mina är nu, för det är ju uppenbarligen hennes hår jag har där numera) så med öronen klippta ser hon ännu mer ut som en riktig liten flicka.

Men nu är det gjort, Joysan är klippt och badad och redo för sin avfärd mot nya äventyr imorgon. Sthlm härnext och kan bara tänka mig hur hon står där i sin box just nu och skryter om hur viktig och stor hon kommer bli, att hon är såld för flera miljoner till ett fantastiskt ställe långt långt bort... allt detta till en total förvirrad 3 åring next door som är nyinflyttad från tyskland så bara nickar och håller med, för ska sanningen fram fattar Chacca Z inte ett ord svenska ännu...

Visningen utav Wavenveen gick inget bra, hoppade riktigt trevligt och enkelt med mig, tycker om honom skarpt, men tyvärr passade han inte kunden över huvudtaget. Så hon fick prova Midas istället... handen i handsken... lätt, helt otroligt.. Passade fantastiskt. Så hoppas faktiskt att hon kommer prova honom igen eller bara bestämma sig direkt, men blir toppen till henne.

Love LOVE

Inga kommentarer: