Pages

måndag 20 september 2010

PANIK


I Full panik kommer nu jag och Stella bege oss ut på äventyr i helgen... :) ojojoj... typiskt. Ska alltså helt allvarligt bege mig upp till Halmstad för att tävla henne så hon kan bli färdig till Breeders... Skulle igentligen fixat det denna helgen som var men sedan blev det ju inte ritkigt läge för tävling iom Mormor Laila och allt som hände... fortfarande händer, hon ligger kvar på sjukhuset och det är väl ingen större förändring... men känns trots det som att jag vill bege mig ut å få den flickan färdig kvalad.

Vi kommer åka upp redan på fredag och ta en 120, är vi felfria då så kör vi hem direkt igen, annars kör vi vidare upp till Falkenberg (ca 45 min norr om Halmstad) där vi övernattar hos Christel och Stella får låna box brevid Stevielama. Stevielama och Christel ska ner på lördagen och tävla och då tar vi följe ner till Halmstad där vi går ytterligare en 120. ÄR VI MOT FÖRMODAN inte felfria den heller så kör vi upp till Falkenberg igen på Lördag eftermiddagen och gör om hela proceduren och ner igen på söndagen och tar en tredje och sista 120 för helgen. Och är hon inte felfri då heller... ja, då lämnar jag henne där uppe och kör hem :) Allt detta jobb för hennes skull så ska hon benemig fixa en enkel felfri 120 tycker man.... klart hon gör, jag e bombsäker!
kram

4 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till!! /J

Anonym sa...

Hej Frida,, du vet väl att den 23/9 har Trolleholm tävlingar på kvällen ( unghästar reg ), då har du två 120 du kan starta. Annars så lycka till i helgen/// Tuija o Ronja

Anonym sa...

Skulle tipsa om trolleholm men såg att någon hunnit före, sösdala har två 120 i helgen med, men det är utomhus iof.

Lycka till iaf! Men klart det går bra, hon sätter nog första =)

Frida sa...

Tack för tipsen... Ja, hittade Trolleholm men tyvärr tog dom inte imot efteranmälningar... annars hade det varit bättre. Skulle ju ha gasat ner till VEllinge denna helgen som var och hoppat henne... men sedan hände allt det där med mormor så orkade inte ta tag i det... Halmstad brukar vara fint och bra banor, kanske lite svårt ibland, men ska unghästarna ha ngt att hämta nere i Flyinge behöver de ju se svåra banor oxå...