Pages

måndag 4 oktober 2010

Blä

Blä på er alla som aldrig kommenterar... jaja, upenbarligen skriver jag av mig endast för min egen skull... passar mig utmärkt. För då kan jag ju passa på att kommentera otroligt tråkiga event i mitt liv som;
1. Den ständiga jakten på nappar...
"NAPPEN!!"
"var är nappen....var hade du den sist?"
"MUNNEN"
"ah fan..."

2. Matlagning
Jo... ni trodde inte det var sant, men jo, man kan misslyckas med färdig sås... inte hel färdig kall sås... den klarar tom jag av att trycka ur flaskan, men dom utav pulvermodell men bara tillsätter vatten å mjölk, och låter sjuda i 30 sekunder... 30 SEKUNDER, hur svårt kan det vara och hur mkt kan man misslyckas? Jo, med ögonen på ett ännu oskrivet SMS på telefonen och med tankarna på vad jag borde skriva utan att igentligen skriva det jag helst vill resulterar lätt i att dessa 30 sekunder överskrides och snabbt blir såsen OÄTLIG! I SUCK

3. Kanelbullens dag
jopp, finns även en dag för detta, tror bestämt det är en dag att trycka ner oss mammor som är totalt oförmögna att "slänga ihop" en deg och servera efter kvällsmaten tillsammans med ett glas kall mjölk till våra barn... jag VET, det finns färdigköpta att bara slänga in i mikron och det klarar jag oxå, då kanske jag ska skriva istället, att kanelbullen är en dag att trycka ner oss Mammor som är förvirrade, som inte tagit oss till affären och handlat kanelbullar, inte för att vi inte haft tid, utan endast för att vi GLÖMT

4. Tvätt
Jag tvättar och jag tvättar, jag har ingenstans att hänga upp den så numera är det tvätt överallt... föredrar självklart denna rena väldoftande tvätten framför motsaten som säkerligen hängde på samma ställe bara några timmar tidigare, men hallå! Nu när snart ALLT är tvättat... varfan ska det få plats ngnstans? Fler garderober till folket. Likförbannat kan ju tilläggas att jag INTE hade ett plagg att ta på mig vid lördagens utgång i Kristianstad... suck suck suck

Puss på er ändå, lifes a game and Im playing

Inga kommentarer: