Pages

tisdag 2 november 2010

Fantastisk helg!

Verkligen, vilken helg alltså, helt outstanding i Karlshamn... nationella tävlingar... eller ja, bättre kunde det ju alltid ha gått, avslutningen med 8 fel i 145 var kanske inte det bästa resultatet... men inte heller katastrof? 145 e rätt högt liksom?

Vitaly startade 130+135+145, med (0+0)+0+8, med placering i både 130+135 :)

Avellino startade 120+130+135 med (0+0)+(0+0)+0 placeringar i 130+135:) go Avve!

Waverveen måste så här i efterhand uppenbarligen tävla oftare... första dagen gick han 12+130 med 4+8, andra dagen var han lite mer ridbar och gick 125+135 med (0+0)+4 ,med en häftig 3e plats i 125 med ett fantastiskt startfält... inte att jag svängde super snävt utan mest för att jag slutade bromsa... haha:) debuten i 135 va väl godkänt? 4 fel, fantastiskt tyckter jag!

Linda hade oxå riktiga resultat, bla Midas 6 fel i deb 135 (ett ner, sista hindret+tidsfel)

Film på Thomond Park med ägaren Matilda;
http://www.youtube.com/watch?v=jD4j_i9dj6s

kramar!

3 kommentarer:

Sofdia sa...

Har du hört något från Zidoctro? :) Älskade den hästen! Hade åkt och kollat på han om jag letat häst då ;)

Frida sa...

hej hej
nej, faktiskt inte på ett bra tag... vet inte var han har tagit vägen mer än att han såldes vidare till nån tjej som mest hade 100-110 ambitioner, men kan inte tro annat än att han har det bra, en sådan personlighet som han var/är gör ju att alla alltid bara älskar honom :)

Sofia sa...

Ja han såg jätte trevlig och fin ut :) Nästan för perfekt från det jag sett ;) (från det lilla man såg/hörde om han haha)