Pages

lördag 22 januari 2011

BORTA!

hej hej allihop!

As I type så hämtar Patrik Triton... ledsen blir jag :( suck.... typiskt... undra vad som nu ska hända med honom? Han kommer bli saknad!
Ulanda åker imon, hennes nya ägarinna ringde nu på eftermiddagen och checkade av att dom kommer dyka upp runt middag imon.... händer mkt just nu i stallet...

Varit på Handboll i Kristianstad hela dagen, första matchen började klockan två, sedan var det paus en timma så då käkade vi lite... sedan in i Kristianstad arena igen för en andra match som började 16,30... mkt mkt mkt trevlig lördag tillsammans med Fredrik, Texas samt Mor och Far!

Kram på er....
PS snart är det lön... skoja min doja om jag längtar... sist fick jag lön den 23e dec... och skoja min doja igen om jag handlade massa dyra "sista minuten" julklappar då? Och herre gud vad fattig denna flicka är just nu...suck!

2 kommentarer:

Linda sa...

Vaddå? Har han åkt ikväll? Kommer absolut va saknad även att vi haft våra små duster han och jag :) Lille Triton... :(

Unknown sa...

hej hitta din blogg , när jag slog på en häst som kommit till vårat stall , Triton står i skepparslöv , och ska tydligen förberadas för bredders , men tvivlar starkt på detta när jag har sett din video på han ....