Pages

måndag 3 januari 2011

NU;

Vitaly är såld....

det är med stor sorg i mitt hjärta och med tårar i ögonen jag nu kommer behöva säga hejdå till min bästa kompis sedan 6 år tillbaka... en hjälte som i vått och torrt alltid har gjort sitt bästa för mig, en underbar individ som varje dag vaknat på rätt sida och haft en positiv inställning till allt arbete jag ställt i hans väg. min kompis och vän, min häst Vitaly... Prins William är såld till en 14 årig tjej från Wellington, Florida, USA.... vet bes va ua, blodproven inför export till USA var okey och fakturan är skickad.... inga pengar på kontot ännu men snart så... borde flyga i början utan nästa vecka...*ledsen*

detta är jobbigt... detta är riktigt jäkla jobbigt...

2 kommentarer:

Anonym sa...

men usch :(

Monika K sa...

Förstår precis hur du känner.. Ska sälja min första riktiga egna. det är ingen match att sälja andras, men sina egna är hårt..