Pages

måndag 17 januari 2011

Tävling avklarad

Årets flrsta tävling är nu avklarad, jag och min mor begav oss iväg på isiga vägar mot Åstorp med två killar bak i släpet. Avellino och Waverveen som båda var riktigt taggade. Waverveen hade lika kul som vanligt och Avve hade ännu roligare än normalt på tävlingen... bockade HELA tiden på framhoppningen. Väl på banan skötte sig båda två perfekt, de gick bara en klass, en 120, där var 66 startande, 32 felfria och mina pojkar blev placerade 3a och 14e. Resultaten hittar ni här.

Filmerna ska laddas upp på bloggen under förmiddagen här, så runt lunch kan ni säkert se dem. Jag kommer INTE lägga ut dem på youtube utan försöka få in dem här på bloggen bara... har så jäkla många filmer på youtube att tycker det är onödigt med fler "vanliga"... dvs, Avev tex har en fantastisk 135 runda på youtube, då behöver jag ju inte ladda upp en 120 runda där han är lite för ladda? (dock felfri...men ni hänger med väl?)

Kramar

Inga kommentarer: