Pages

fredag 7 januari 2011

Ulanda uppdate


Ulanda finns kvar, hon har numera flyttat till egen box som hon tackar så ödmjukast för, tidigare delade hon med en liten snorunge som heter Don Ed Hardy, är 7 månader, med Hip Hop som far och Ulanda som mor... men han började verkligen gå henne på nerverna! Till hennes förtret så går dom fortfarande i hagen ihop... men hon kan stå ut med det ett tag till iaf....
När jag tar ut henne för att rida säger hon inte ett ljud, hon kallar inte på Ed Hardy alls utan njuter utav faktumet att hon ska få jobba. Hoppade henne ett språng häromdagen och SATAN I GATAN vad hon kan hoppa! Bara ett kryss, men vi var stöden ut och hon hade så jäkla kul, hon ÄLSKADE det! Ska bli kul att sätta igång henne riktigt igen och börja ut å tävla.

Prins William=Vitaly=Willw=PW kärt barn har många namn, och de tillhör samma hjälte allihop....
Inga pengar ännu... så troligtvis kommer han inte åka försen imon... vi får se, USA skulle faxa över sitt insättnningskvitto på pengarna...

Nu ska vi ut å rida lite... tyvärr skottade jag lite för mkt snö igår när jag kom hem så har riktigt jäkla ont i ryggen!

Satt in nya annonser på Bosse och Danne igår... en hel del har hört av sig kring byte på Danne... kul, för min del kvittar det för om jag skulle få danne såld så kommer dom pengarna investeras i en yngre häst ändå, så om jag då byter eller säljer och sedan köper kvittar det ju mig? Eller? Och folk verkar ha lite svårt att få sina 3-4 årigar sålda så då är ju ett byte en toppen ide? Tycker jag iaf?
Länkar med en liten video på när vi red Danne markarbete igår... här

Puss och kram!

Inga kommentarer: