Pages

fredag 25 februari 2011

Annonser


Är lite besatt utav att hålla koll på vilka hästar som finns ute på annons på nhästnet och bukefalos... men främst hästnet, är det bara jag som ofta är inne där och kolla om det kommit några nya? Kanske kan skylla på yrkesskada... viktigt i mitt yrke att hålla koll på vad med det finns ute på marknaden, och till vilka priser, och vilka hästar som återkommer på annons hela tiden
(för ja... vissa folk ändrar INGET på sin annons, inte ens priset, utan lägger ut den igen efter en vecka bara, hur tänker man då? Lyckades du inte locka köpare på den med förra annonsen får man juh öndra ngt, eller? Om inte priset så en bättre video, annan text, eller vad som?)
dom hästarna, som återkommer, befinner sig oftare på en svårare marknad, dvs antingen oinriden 2-3 åring, JÄTTE svårt att sälja, eller häst över 200 000, dom är inte svåra att sälja precis men oftast säljs dom inte via annons över nätet utan mun till mun och att ngn rekommenderar den blivande köparen att "ring Tallbackagård, dom har många fina".

By the way, har ni köpt häst av mig, mejla gärna över foto och ngn video så kan jag lägga upp dom har på bloggen, så vi har lite kolla på "gamla pollar". Då önskar jag gärna video från nysålda som Angel och Ulanda, men även gamla som Wembley, Zazou, Robinz King, Sobardee E osv....? Sjärlvklart alla andra oxå! Goliathon (fick jag igår via telefonen video på, men jag kan inte föra över det:() Greve Di Chianti, Caravelle MG osv osv
Mailadress: Tallbackagard@hotmail.com

Kramar

2 kommentarer:

Tanya sa...

Du är inte ensam om att kika på hästnet :) själv kikar jag där mins 1/dag om de finns nå intressant ute :)

Sandra sa...

Det gäller att hålla sig uppdaterad om marknaden på nätet. Men mun mot mun blir oftast bäst :)