Pages

söndag 20 februari 2011

bra helg



allt som allt är vi nöjda med helgen, bäst och mest överraskade nog Bosse som hade 4 fel i sin 110 debut men som hoppade HEEEELT fantastisk:) Video utlovas imorgon! Orkar inte nu... trött...långa dagar
Clara åkte hem med en 7e plac i 120 utav 100 starter...riktigt bra, och Amore gjorde fin tävlingsdebut tillsammans med Linda med två felfria rundor, 100+110. Alasca hoppade höjdhoppning och drabbades sedan utav grym mjölksyra....TRÄNING, hon var felfri och placerad 120 men hoppade mkt mkt mkt för högt...Stella gick bara en 110, felfritt men hade dock en volt innan en kombination... jag glömde svänga... dumma mig och duktiga stella. Thomond park missade sista hindret i omhoppningen, bara fortsatte förbi det? En volt och Linda tog det igen helt utan problem. konstigt? Casper..."no comment"
Askas tävlingsdebut var mkt godkänd, bra mentalt och modig, dock hinner inte frambenen med alltid... 8 fel i 90 cm och 4 fel i 100...men jag var nöjd, jämn rak och väntade fint på mig innan hindrena. 4 åriga jätte hästen Estee Lauder gjorde sin tävlingsdebut likaså, 8 fel i 90 cm men jag e super super nöjd!

TRÖTT, bjuder er på en bild på min morfars hund som ska säljas... jag ska hjälpa honom lägga ut en annons på Blocket på henne... men det går inget vidare, nya tag och försök imon med en bättre fungerande hjärna efter lite sömn. Och sedan är det en bild på Texas rumpa... han satt brevid här och ville oxå vara med på Bloggen när han är en nakenfis:) Hahaha

Tusen tack till Sandra och Li som varit till fantastisk hjälp!

Kramar

Inga kommentarer: