Pages

lördag 23 april 2011

Ny häst

6 år, val e Indoctro, felfri 130... jätte söt!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är SJUKT svag för Indoctro-hästar! Visa mer bilder och film!! :D

Frida sa...

Jag oxå!!! Älskar Indoctro hästar, och faktiskt framför allt valacker, har ju haft både Zibon HC som var Indoctro-Corland och nu befinner sig i Zettermans stall, samt Zidoctro som var Indoctro-G.Ramniro, som tyvärr befinner sig nere i Holland igen på okänd plats då han visade sig ha lite sammanväxtningar i ryggen, men han var enormt häftig, storhoppande och härlig... men som sagt, Kissing spines går inte att sälja i sverige även om dom inte vekar ha ont utav detr :( Film kommer! Denna är Svensk född med fullblod på mödernets sida samt syskon fråpn samma mamma som går svår hoppning!

Anonym sa...

Okej, om den är svensk så tror jag att jag sett den faktiskt! Sötaste hästen jag sett tror jag plus att den var snygg och en sån häst man lägger märke till, kärlek vid första ögonkastet typ haha! Och det var innan jag fick reda på att den va efter Indoctro ;)