Pages

söndag 23 oktober 2011

Stolpe ut

Gårdagen var ingen fantastisk dag om vi ska böra räkna antalet rosetter :0
Med tanke på vilka fantastiska hästar jag lastar ut från lastbilen och styr in på banan med så är det en SKAM att inte ha fler placeringar med sig hem... men om man tar det häst för häst så är jag mkt nöjd. Och Fredagens rundor var ritkigt bra! Sandy SN gick en mkt trevlig 120 runda felfritt och slutade på 6e plats, den filmen kommer laddas upp imon så ni får se :) Fin fin flicka det där
Caramelle gick i fredags en 120 med fyra fel och en 125 igår med 4a fel.... trist, men tittar man på hur hon börjar hitta mig samt vice verse så är jag mkt nöjd. I råby "glömde" hon stampa av, och gav mig ingen ritkig känsla, men i 120 i fredags var det mkt bättre och i gårdagens 125 började hon ge mig ritktiga kraftfyllda språng!!! Hon rev sista hindret i 125, en mkt svår bana där det inte var många felfria.
Stella gick 125 igår, rev tvåan, ett super enkelt räcke, mkt onödigt. Men ojojoj, den flickan har hittat sin rygg och sitt lugn i hoppningen, bästa rundan NÅGONSIN i den bemärkelsen!!! idag, 120-130, och hon känns sååååå redo för 140 nu! :)
Mills georgia gick en 125 igår, 120-130 idag, hon blev rejät skrämd utav ngn på läktaren innan ett utav hindrena så blev ett litet ärevarv och nytt försök på det, då var hon spänd så fick ett nedslag oxå, annars toppen fin och lugn.
Gloria deuterade 125!!!! med fyra fel... super nöjd med flickan, kände hon va ngt trött, så kommer ta det lugnt iveckan inför Karlshamn med henne bara...

Idag är det på skiten igen, med Sandy, mills Georgia och Starlight Gold :) Vilka fina flickor jag får äran att rida.... me happy!

Kram

Inga kommentarer: