Pages

måndag 21 november 2011

Trött...:(

Sålde igentligen Alasca förra helgen... familjen ringde och ville ha henne efter en mkt fin provridning där flickan (dvs Alasca) passade dotter fantastiskt bra, hon red henne mkt mkt trevligt och Alasca såg ut att trivas bra. Köpeskilling och allt var vi överrens om, och hon skulle besiktigas nästa tisdag hos Staffan Lidbeck... Nu ringde dom och var "tyvärr" tvungna att hoppa av affären då dottern i familjen helt plötsligt funderade på att sluta rida... SSSÅÅÅÅ trist, inte för att jag tvunget vill bli av med min fina fina häst, mer för att jag hade funnit mig i faktumet att hon var såld och att hon inte skulle finnas i mitt stall till 140 klasserna som väntar runt hörnet till nästa år... Jag hade redan börjat fundera på vad jag skulle investera min vinst i, bla hittat en mkt fin Caretino-Carthago 4 åring nere i Holland (snart 5) men icke... suck suck suck... och suck

Inga kommentarer: