Pages

tisdag 10 april 2012

Köpt Casall stoet:)

Nu har jag köpt Casall-Cassini-Quick Star-Quidam De Revel stoet :) en 4 årig liten flicka.

Fick en länk mejlad till mig från hennes första tävling, dock är den sekretess och endast personer med länk kan se den, samt gissar jag att den snart kommer plockas bort (iom att hon nu är såld?)
Så passa på att titta på den medans ni kan, glöm ej... hon är bara 4 år och detta är hennes första tävling så döm inte för hårt på hennes "kråksprång" som kommer imellan åt.

LÄNK: Cara Z


Tycker ni?

Love!

3 kommentarer:

icro sa...

Jättefin häst! får man dömma den som sitter på...;)

Frida sa...

Hahaha!!!! Ja de får man... Men försöker undvika köpa hästar av proffs, på detta sätt kan de bara bli bättre...lr?;)

icro sa...

Bra tänkt! Är hästen proffsriden så kan den ju verka bättre än vad den är. Tex hörde jag någonstans att Henk var känd för att kunna hoppa en get, och den niten vill man ju inte gå på :). Få hem en get liksom... haha. Nej men jag ska inte dömma tjejen, ibland blir det ju bara orytmiskt. Lycka till iallafall! Fin häst som sagt.