Pages

torsdag 31 maj 2012

MASSA FILMER

Ojojoj vad jag har laddat ut filmer denna afton... den nya kameran är verkligen fantastisk när det gäller att fima med bra upplösning, och tycker att HD kvalitén behålls även efter det kommit ut på youtube :) Jag har laddat upp Starlight Golds fina 140 runda i Stävie... ett riktigt onödigt nedslag...TYVÄRR TYVÄRR, men annars måste jag säga att hon var fantastiskt fin? Stella tävlade även i Trolleholm i Söndags där hon var fjärde placerad i 130 cm och blev 7a i 140.... dock med 8a fel vilket alltså inte heller blev en kvalrunda för oss :( Trolleholms 140 var absolut för svår! inga argumentationer där!!! Vidare har jag laddat ut Caramelles 130 runda frpn Trolleholm, (till alla er som undrar.... Caramelle är såld och har lämnat gården men jag fick en sista tävling med henne trots detta... jag uppskattade det fortsatta förtroendet att försöka få henne färdig till Falsterbo, samtidigt som jag ursäktar resultatet på 8a fel i 140 klassen i Trolleholm... den var som sagt för svår för både hästar och ryttare i dagsläget...:() Sedan har jag laddat upp Mr Fritzmans 120 klass från Karlskronas regionala/nationella tävlingar i helgen, fina fina svarta faran! Första nollan till Falsterbo satt! Vidare har min 110 klass med Philadelphia från samma tävling kommit upp på youtube, fin enkel färsäljningsflicka det där! resulterade i en ploacering. Cornelia och Cara Z var på BOkeslätts pay en jump igår i en ljuvkug försommarkväll, duktiga felfria 4 åringar! Kram kram

Inga kommentarer: