Pages

lördag 5 maj 2012

Starlight Gold deb 140cm

Yay!!! Fy FAN vad bra jag och Stella var idag... hon blev lite rädd där och tyckte nog att Caramelle tog för mkt utav hennes rampljus... men inga argumentationer där inte, hon fick tillbaka sin fame idag :) tre blev vi, och det med ca 60 starter. Många red med tidsfel så tänkte bara jag skulle undvika det,,, men ojojoj vad den hästen kan gå snabbt. Precis innan den blå-gula oxern, nr 9 tror jag det är så får Stella mjölksyra, titta på hennes öronspel efter det, ingen lycklig häst alls de sista tre sprången, men hon gör det! Och det ger vi henne en stor klapp och ett wow för. ska f-bo bli verklighet måste jag verkligen ut och klättra lite mer med mina flickor än vad jag gör... Nu har båda 7 åriga töserna använt en utav de sex falsterbokvalen, båda har börjat med en felfri runda, THAT we like.
Kram kram
-imon är det Caramelle som ska gå 140, dock förväntar jag inte mig likvärdigt resultat från henne, dels har hon redan gjort två outstandingt fina rundor denna helg, men främst då det imon är lilla rundan FINAL vilket alltid innebär en svår 140, kanske ngt för svår för att göra sin debut på? Men Caramelle kvalade (vilket inte var helt enkelt) och då tycker jag hon ska få gå!

kram

Inga kommentarer: