Pages

tisdag 24 juli 2012

Aj

http://cdn.publishdev.se/cdn/6/2111491/images/2011/roffe_135690161.png
Oj... Blåslagen och stel... Visade Curre (cardinal t) för kund idag... Gick sådär liksom... Gick omkull faktiskt???? Länge sedan det hände. Aldrig hänt när jag visat häst men ngn gång måste juh vara första lr?

Kunden var en fantastiskt duktig yngre tjej med mkt känsla. Curre verkade trivas med henne och skötte sig bra. Dock är väl risken/chansen att jag säljer min fina pojke låg? Känns inte så när man börjar visningen med att käka ridhusbotten... Både jag och hästen?
Gör inte så mkt faktiskt... Vet inte om jag vill släppa min nallebjörn Curre riktigt än.

Imon är det kunder på flisan-tension och wilna... Keep u posted!

-ingen ridning för mig dock... För ajajaj

1 kommentar:

ssh sa...

Vill du vara med i kampen om att bli sveriges största hästblogg? Eller vill du vinna någon annan titel? Gå in på www.sverigesstorstahastblogg.se
Vi kommer även att ha deltävlingar där man kan vinna priser. ANMÄL DIG IDAG!