Pages

söndag 15 juli 2012

INGEN TORNESH!!!

WTF...senskada efter Falsterbo vilket resulterar i att vi blir utan reserv till OS samt att lisen Bratt kommer gå in som ordinare i laget med Matrix.... :( http://www.tidningenridsport.se/Tavling/Nyheter/2012/7/Tornesch-missar-OS/ Inget illa om Lisen och Matrix, absolut inte! Men nej... dom har inte Malin och Tornesh´s rutin och jag
tycker inte att dom har tävlat tillräckligt mycket på den högsta nivån ännu... Men... läget är som det är så jag håller alla mina tummar för Lisens skull och önskar henne all lycka och framgång, hon har det i sig att lyckas riktigt bra på OS och det har utan tvivel hennes fina Matrix oxå... och jag tror de hade varit självklara redan från början om OS i London 2012 hade varit OS i London 2013 istället... detta kanske är ett år för tidigt för detta ekipage? Hoppas hoppas hoppas jag har fel....! Kram kram

Inga kommentarer: