Pages

onsdag 29 augusti 2012

Internationell tävling!

Nu packar vi vårt pick och pack och drar till Danmark ons-söndag för att ÄNTLIGEN igen få tävla lite internationellt_) Denna gång är det CSI** i Suså som står på Schemat, och detta med Starlight Gold coh Gloria Gaynor. Hålla alla tummar coh tår att hästar och ryttare sköter sig.

Vi ska fylla lastbilen med folk, så det blir lite utav en minisemester oxå så här i slutet utav den fantastiska svenska sommaren :)
Linda jag Texas och Fredrik (min sambo) följer med ner redan idag när lastbilen lämnar gården (vet bes i em 16-20 så behöver dit redan idag)
Imon kommer Mamma och gör oss sällskap och på Lördag dyker Gloria Gaynors matte upp för att heja på oss:)

GUUUUD vad kul! Jag känner att efter besvikelsen efter unghäst VM och att inte ha kommit med iår heller så behöver jag detta, och självklart, meset av allt behöver jag framgångar där nere, så vi hoppas hoppas, men hästarna var fina förra fredagen när vi hade en formkoll nere i Henriksdal, Starlight gick "bara" 120+130 för att ha fina rundor i kroppen, hon var placerad båda, Gloria gick samma klasser, men ett nedslag i grunden i 120 men en fin 130 runda som räckte till en bra placering.

Finner ajg ngt Wii-Fi där enre så ska jag självklart hålla er uppdaterade via min telefon om våra resultat... men kan inget lova.
Kram kram

-till er hästägare som bor i närheten utav Tallbackagård och som följer min blogg... dvs alla :) skulle jag vilja be er att om ni har vägarna förbi gärna svänga inom och se så de hästarna som finns kvar på gården sköter sig och ser ut att må bra. Vi har snälla människor som ska hjälpa oss att ta hans om våra djur som blir kvar på hemma plan, Li-Sandra-Emilia-Buschek och min kära far ska hjälpas åt, MEN som sagt, har ni möjlighet så sväng inom och se så dom mår bra, får gärna fylla på vatten i hagarna och liknande oxå om det skulle behövas-


Inga kommentarer: