Pages

onsdag 5 december 2012

Natti natt

Nu är klockan mkt å dax att sova... Många tankat i mitt huvud över veckans alla kunder...

Vill jag sälja Stella? Nej, klart jag inte vill! Nynnar lite i huvudet på en låt av

Meja -"its all about the Money Money Money"

Hon hoppade grymt med kunden i Måndags, men ingen affär än, svettas och hoppar till varje gång telefonen ringer OM det skulle vara dem... MEN vet inte om jag vill de ska ringa och säga ja eller nej tack... Blir bog besviken vilket som

"Va, vill ni inte ha världens finaste Stella, duger hon inte?"

"Va, ska ni ha henne... Vilken ska då Texas pussa på, och vilken ska då jag vinna och synas med???"

Även visat Cantano idag för andra kunder, skötte sig exemplariskt och gud vad kul med så välridande kunder, fantastiskt roligt. Tror de var från Saudiarabien, men för närvarande bosatta i Belgien... MEN inte säker då de nämnde phillipinerna...??? Häftigt att sälja häst dit!

Sov gott


Inga kommentarer: