Pages

fredag 22 februari 2013

700st läsare

Det är så många sidvyer jag hade, precis över 700 i Onsdags, den 20de februari när jag skrev inlägget;

"FÖRLOVAD"

och en enda grattis kommentar var vad jag fick... jag tackar Josefina ödmjukast för denna gratulations hälsning :) och måste erkänna att jag hade hoppats på fler lyckoönskningar...
Sedan får jag juh inte glömma de grattis önskningarna jag fick via sms och IRL, där de mottagit informationen om mina nyfunna vuxenpoäng här ifrån Bloggen, de gratulationerna måste oxå räknas, så de tackar jag för såklart!

Ngnstans mellan 600-700 stycken är ni där ute som följer mig dagligen, sedan är det några dagar vi kommer upp i 1000... men då får jag skriva om ngt riktigt intressant, som typ Kvarka inlägget.

Puss och kram på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är ett STORT fan av din blogg:) kramis Sofie