Pages

onsdag 20 februari 2013

FÖRLOVAD

Nu har jag blivit vuxen... *ler*
Har fått en ring på mitt finger, en fantastiskt fin ring från Sandberg, den passar mig fantastiskt bra, detta är besktivningen utav den:

"Designern berättar: Ringo har en helt rund profil som är skön att bära. Den har grov struktur och är mycket nära släkt med smyckesortimentet Ringo. Detta är en ring för dig med en aktiv livsstil där basringarna tål lite tuffa tag."


För er som inte känner mig privat har säkert ingen aning om vilken min fästman är, då han är TOTALT icke hästintresserad.... det skapar faktiskt en uppförsbacke i ett förhållande när den ena parten lever-andas och är häst, Häst är en stor del utav mitt liv och skulle faktiskt gå så långt som att säga det är min livsstil.... MEN min fästman Fredrik Svensson är förstående och har accepterat det faktum att han syn på en "normal" vardag aldrig kommer inträffa, han har funnit sig i att jag är borta nästan varje helg, och han har accepterat det faktum att han fråga "när kommer du hem" aldrig riktigt blir besvarad, för jag vet aldrig riktigt.
Fredrik har blivit en stor del av både mitt och Texas liv, och han har tagit sig an en stor och betydelsefull roll i Texas Tinglöfs liv då inte heller min lilla pojke har ngt intresse av att spendera varje helg på en ny ridanläggning ngnstans i Södra Sverige.



2 kommentarer:

Josefina Lekander-Uggla sa...

Grattis får man ju då säga :)

Nina sa...

Men vad är det jag läser... supergrattis!!!! Både till dig å Fredrik å till bästa Texas med :))

Det är mycket de får stå ut med dessa ickehästmän men de kan inte få nåt bättre en en riktig hästtjej!!!

Som min pappa brukar säga "en stallkvart är som 1 1/2 timme för en vanlig människa" å så är det ;))

Kram till er alla tre!