Pages

söndag 28 april 2013

Filmer

Idag har hela fm spenderats på underbara Sveland Arena utanför Tyringe. Detta med Cara Z & Gloria Gaynor, det var dom två hästarna jag tyckte och kände kunde behöva ett träningstillfälle till innan avfärd mot Drammen på onsdag morgon.

Här är filmer från idag;

Gloria

Cara (följt av alla andra 5 åringar ifrån tidigare i veckan)


Även lite filmer ifrån tävlingen i Torsdags har jag hunnit ladda upp;

Calaisa 120 cm 8 fel 
FÖRSTA utomhus tävlingen för oss, FÖRSTA gången hon går rakt in i 120, och bara ANDRA gången hon hoppar 120 cm, jag tycker hon sköter sig fantastiskt och snart kommer nollorna att ramla in

Champoo
Samma här, FÖRSTA utomhus, FÖRSTA 120, och utöver det så rakt in i 120.... duktiga kaxiga och modiga kille. Dock så spänner han sin överlinje lite inne på banan, han hoppar bättre igenom hela kroppen bara på framhoppningen, så jag tror 2 veckor i Drammen kommer göra susen för hans rutin och hans hoppning.

Mr Fritzman
Tillsammans med Linda, hoppade 120+130, med 0+4, på filmen visar jag 130 klassen först, 120 klassen kommer automatiskt efteråt.

Kram Kram

Inga kommentarer: