Pages

måndag 1 april 2013

Outstanding 8 yr

Min fina fina Stella....Sedan falsterbo i fjol har hon gjort 9 starter på 140 höjd, PLACERAD ALLA

140 cm Frosta         2nd
140 cm Gärds          6th
140 cm Flyinge       8th
140 cm Karlshamn  8th
140 cm Karlshamn  1st
140 cm Olofström   2nd
140 cm Osby            3rd
140 cm Lund            2nd
140 cm Skabersjö     13th


MIN HÄST E GRYM!
 BLUP LÄNK


FILM från igår (135 cm)
MOVIE from yesterday (135 cm)

får tusen tusen frågor om hon är tillsalu.... nja, helst inte, men självklart finns där summor man säger ja till, men helst ser jag henne gammal å grå i mitt stall, men ett fint föl vid sin sida! (dock motsäger sig mina investerare detta, de önskar utdelning på sitt investerade kapital :( )



1 kommentar:

Tobbe sa...

Hon är superfin:) och förklara för dina investerare att de måste tänka långsiktigt.. För ska du spara i i fonder så måsta man tänka långsiktigt helst 30-40 år innan de ger bra avkastning.. Så säg att Stellas föl blir kanske ännu bättre avkastning på :-)