Pages

lördag 13 april 2013

Tävlingsplanering

Tävlingsplanering med mina/våra/era hästar;

A-laget
Gloria Gaynor och Starlight Gold
Dessa två ska tillsammans mewd alla andra försöka komma iväg och träna på Skyrup Country clups Sveland Arena innan Drammen i Maj.

v.18 Drammen Spring tour
v.19 Drammen Spring tour
v. 22 Skuryp Country Clup Spring tour
v.23 Grevlunda
 

B-laget
Her Champoluc, Cara Z, Mr Fritzman & Eternelle (Mprez är på väg upp i B-laget...)

v.17 Lund
v.18 Drammen Spring tour

 v.19 Drammen Spring Tour
v.21 Skyrup Country clup Spring Tour
v.23 Grevlunda

C-laget
Doussie, Havana, Caotious Ella och i dagsläget även Mprez

v.16 Snapphanarna
v.20. Frosta (fredagen)
v.21 Skyrup Country Club Spring Tour
v.23 Grevlunda


Vecka 24 är sista kvalveckan för Falsterbo, och den veckan håller jag öppen till att åka med dem som eventuellt har ngt kval kvar som behövs göras.... men som ni ser på schemat ovan, så har vi på Tallbackagård nu tävlingar VARJE vecka från vecka 16-23 inplanerade.... Detta innebär att vecka 25 när Falsterbokvalen ska vara gjorda, är det jag som är ledig.... den veckan skulle jag kunna tänka mig en liten semester resa... tror jag hade behövt det faktiskt efter dessa veckor som ligger framför oss... Dock måste jag tillägga att fina tävlingar som Drammen-Skyrup och grevlunda är en fröjd att åka på vilket förhoppningsvis gör det hela lite enklare?


Inga kommentarer: