Pages

måndag 24 juni 2013

Tillbaka!

Jag har klättrat bra! Uppe igen (rullgardinerna är uppdragna och mr Morberg är slut;)) snabblar lite hela tiden och blir liggandes en stund men övrigt går jag på ett rakt spår framåt.
Hans förlust... Alla säger till mig att förlorar man en står där tusen åter, riktigt så bra känns det kanske inte, men jag klarar mig själv! Och helt själv är jag ju inte när fina underbara Texas finns här!

Vi är i Karlshamn för lite banhoppning idag, Fritz, Cara, Champoo, DiCaprio och Havanna är med.

Havanna är för övrigt Fredriks häst, så hon säljs billigt:) ngn?

1 kommentar:

Anonym sa...

You go girl!

Du verkar vara en stark och driven kvinna. Ditt största problem kommer nog vara att välja bland alla kandidater! ��

Kämpa på, du kommer klara dig fint.

Kram på dig. /Karro.