Pages

fredag 1 april 2011

Omdöme nice

Träningen igår gick jätte bra, och fick omdömmet utav Pether Markne att han tyckte jag hade en riktigt fin häst, och han trodde den skulle kunna gå riktigt stora klasser... Hon hoppade fantastiskt, och HÖGT... inte 150 högst såklart, hästen e ju bara 6 år, men en bara på 130-135 och några enstaka hinder på 140, kul att hon visade färg så bra, gjorde allt enkelt och snyggt :) Me like my horse!!!

Idag kommer troligtvis Elmshorn flickan till Tallbackagård för att jag ska provrida:)
På Onsdag fick jag Amerikanska kunder igen... frågan är vad jag ska visa för ngt för dem? Dom ville sett Corvette... men tror ju bestämt han är såld, kanske skulle kunna visa Sonny...men möjligheten finns att även han är såld ju...? Dagens Ilandsproblem, säljer alla mina hästar på försäljningsstallet...hahaha... nä, men detta är samma amerikanske kunder som köpte Vitaly, vilket innebär att jag jättegärna verkligen hade visat ngt fint...bara för att hålla kunderna glada och att de fortsätter återkomma liksom...?

Puss och kram
PS filmen från träningen ska laddas upp strax:)

Inga kommentarer: