Pages

fredag 23 september 2011

Gårdagen

Fick en fin felfri runda i 120 med Alasca, och en mkt fin runda i 130 som verkade felfri... tills sista hindret, ett enkelt räcke hon tog med bakbenen???? Hon river aldrig med bak, nu filmade vi tyvärr inte, men är relativt säker på att jag måste ha satt mig ner för tidigt eller varit störig med skänkelt eller ngt... sista hindret... trodde vi var felfria och klara till Breeders och sedan gjorde jag ngt... för ett sådant riv finns inte i hennes bok. Så det är bara att på hästen ikväll igen, denna gång nere i Skabersjö, en 130 sent ikväll, där vi hoppas på en felfri runda.

Nu kanske ni undrar varför inte denna fina gummiboll redan är klar iom alla felfria rundor i 130 hon redan har i bagaget... men jag hade tagit beslutet att INTE rida Breeders med henne då hon skulle gå unghäst.VM (Trodde ja) men när beslutet kom att vi INTE fick åka... då blev jag så besviken och orkade inte ens tänka på Breeders... MEN i helgen slog det mig att det hade varit kul och rida där nere med henne iår, så i Söndags var det att efteranmäla till en 130 i Snappis (som hon klart nollade) och vidare behövs alltså en till... Hon har massa andra felfria, men alltid i avd A... vilket man INTE får räkna :(

Puss och Kram

Inga kommentarer: