Pages

torsdag 27 juni 2013

Fel häst

Det var inte Stella jag behövde ett lycka till på... Det var mannen i mitt liv...(undantag för Texas) Mr. Shampoo... Satan i gatan... Började lugnt och bra, sedan när vi galopperade började han pipa lite... Efter det kom en raaaaad av enorma bocksprång, tror aldrig han har bockat med mig innan, men måste säga att med den styrkan och höjden påbhans bocksprång så är detta inte bara en bra häst, det är en outstanding häst... Jag var uppe bland molnen och vände, LÄTT!

Sen gick de bra såklart, satt kvar och han är lyckligast i världen ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha , ha - jo han har gjort det en gång med mig också... Fast då åkte jag i backen så det dånade och han sprang hem till stallet. Härligt att höra att han är pigg & fräsch!
Kram till er båda!

Anonym sa...

Blev kommentar från anonym, men du kunde väl gissa vem det var från... Mvh Cecilia