Pages

måndag 17 juni 2013

Svår tid

Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering, och tyvärr kommer det vara så ett tag. Jag går igenom en svår och jobbig tid, där jag blivit lämnad av min sambo/fästman. En ensam period i mitt liv när helt plötsligt inget blir som man tänkt sig

Hos hästarna har jag annars alltid funnit min tillflykt men just nu skulle jag helst slippa dem oxå. Riktigt tacksam dock för alla de djur jag har från "ägare" och som jag måste rida och hålla igång, utan den tvingade känslan hade jag inte stigit upp på morgnarna.

Önskar inte medlidande eller massa frågor, önskar bara förståelse och energi från er.
Jag är stark, och snart är jag tillbaka som mig själv igen. Gropen jag trillat ner i är djup, men har alltid varit en jävel på att klättra, bara inte tränat på ett tag.

Just de..  en sak till; vill gärna ha en dejt med han du vet, den där skitsnygga vältränade singel killen du har i din kompiskrets ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är en trogen följare av din blogg. Vill bara säga: Frida- du verkar äga på det mesta du företar dig- det kommer du göra på denna klättringsturen med!!!!!
/Elin

Frida sa...

Tack... Tusen tusen tack. Orden värmer och jag tror innerligt att du har rätt, och min mentalitet hoppar mellan självdestruktiv och framtidstro. Helst vill man somna och vakna upp om några månader när man är back in buisness, men hey, inte den första som fått mitt hjärta delat i tu (och sedan hoppat på och sparkar på) och absolut inte den sista. Tack alla kära vänner och blogg följare, för era sms och samtal, ensamheten och dess medföljande känslor försvinner för varje styrkande ord från er! Kram