Pages

lördag 5 april 2008

Mitt liv som bloggare börjar nu!

Nu börjar det hela, första raderna och första inlägget som bloggare, om det nu skulle vara så att ngn där ute är lite intresserad utav vad som händer i mitt liv.
Sitter och skriver med lilla Texas i knät vilket är en hel konst i sig själv. John blund har kommit och hälsat på hos honom och kastar masa grus i hans små ögon så dom har börjat kvälls klia.

Jobbat för fullt med att få igång häst lastbilen så jag kan åka ner till ystad och tävla med mina små pollar imon men det vill sig inte, så nytt beslut, tar bara en häst och kör ner med släp själv istället. Det är alltså Cowboy som ska få röra på fläsket imon, och tro mig, han har en hel del xtra kilon på sin kropp.
Ridit gigantisk unghäst idag oxå, 4 årigt sto som ska "åter" inridas, reds in som 3 åring men har inte haft ryttare på sig ett tag nu så ska bara friska upp minnet lite där en vecka eller två till Karolina som äger henne.

Hunnit med EKO med Linda och texas idag oxå, linda köpte ny pyamas till den lalla gangstern:-) om en liten stund ska lina komma och förgylla vår tillvara så nu måste jag nog bege mig till affären och göra lite nytta, Tacos ikväll!!!!!

Inga kommentarer: