Pages

måndag 5 maj 2008

sämst

Inte riktigt sådär jätte bra på att blogga som jag hoppades på att jag skulle vara... blir inte riktigt av men nu tar vi nya tag, först lite uppdatering kring vad som hänt i mitt liv

Har hunnit vara i belgien och tävlat, Vitaly blev klar för falsterbo, alltid roligt, Volaré lossnade och jag tror mig ha hittat knapparna bra på honom. Han hade 8 fel först dagen, felfri en jätte svår 130 andra dagen och ett ner sista mitt i trekombinationen.
Hann köpa en ny häst medans jag var nere i Holland, en 6 års hingst e. Caretino-Contender-Constant(Cor de la Bryer) ingen dålig stam det inte, den hade en lös benbit, så innan den skickas hem hit ska veterinären kolla på bilderna, så de e ok ändå, annars ska Frida ha kvar den är sälja den där nere. Köpte den hos samme "gubbe" jag hittade germus skimmlen som e i Södertälje nu.

Texas var med nere i Lummen, han klarar zigenar livet bra, för hann bara hem och packa om sedan åkte vi till GBG och Horse shown som e där uppe, bådde på gothia tors-sön (billigt och bra), han är nog världens snällaste unge, ligger ute i vagnen just nu och sover som bara den. Hunnit rida 3 hästar i dag utan barnvakt, inte illa:-)

Linda minskar hela tiden, har säkert blivit 15 kg mindre människa att älska, haha

Micke, texas far, har äntligen tagit sig i kragen och besökt oss, hade sin sambo med sig, hon verkade helt normal. Allt gick bra, och han hade nog varit mer nervös än jag inför mötet, inte utan orsak.

tävla i helgen,
hörs ngn annan dag. många kramar

Inga kommentarer: