Pages

måndag 21 juli 2008

Efter Falsterbo

Nu har allt detta lagt sig efter mina framgångar i falsterbo, eller ja, mina och Vitalys framgångar!!! Har är en riktig hjälte som placerade sig på 5e plats i scandinavium open folksam cup för 6 åriga hästar, dvs de skandinaviska mästerskapen för unghästar.
WOW

Min bil är sönder igen, startmotorn, riktigt jkla tråkigt. hatar det hela!!! Och utan att vara dum skyller jag det mesta på pappa. dels för att han sålde min bil och gav mig denna istället, för denna var lite nyare, helt okey tanke, men jag tyckte om min bil jag hade och den gick då inte i sönder, denna har bara trillat sönder sedan jag fick den,, skit samma att den e nyare, och vad skiljer dem år (denna coh min förra)= max 2 år, jag har hellre en gammal hel bil än en ny som bara kostar massa pengar i lagning, och ny??? det är en 1996, tysk import med skruvad mätare, vilket han visste om när han inhandlade den!

Heja Prins William!!!

Inga kommentarer: