Pages

onsdag 30 juli 2008

Holland

E i holland nu igen och gor av med pengar tankte jag, inte riktigt hunnit eller fatt se natt jag vill ha henne, visst kan jag tanka mig nagra av hastarna men inte sa det kliar i fingrarna ni vet??? Pa hemma plan har bade Lady Lamai (-04 cortus) och Pippi (-99 kingston) blivit salda, handpeng ar insatt och lamai har blivit bes. Pippi ska fortfarande klara den dar bes... aven da hon ar bes bara 2 manader sedan och kanns ursund har man alltid i klump i magen infor en bes, sa j*vla trakigt om hon inte gar igenom. Trevliga familjer bada som kopt mina hastar sa det kommer ga jatte bra :-)



Saknar texas sa det gor ont, men ons idag och redan pa fre far jag traffa honom och ge honom en rejal kyss



Annars e det lugnt, var pa restaurang igar med Frida, slutade med att vi troligtvis glomde sluta ata for jag e fortfarande matt sa har 10 timmar senare, svart att se vem av mig och frida som var mest gravid, och da ska jag tillagga att jag inte alls e gravid (vart att namna, folk far for sig saker) men helt allvarligt pa jobbet i sondags var det en gast som fragade om jag var gravid!!! TACK FOR DEN, har bantar man och haller pa, sa ar det ngn som tycker jag ser ut som ett fetto anda, ett gravidt fetto (ta inte illa upp alla gravida, ni e jatte fina ;-))

Skickar bild om vi ser ngn haftig hastm ja just det, hittat en berlin som e tillsalu!!!

Inga kommentarer: